zuid-thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van marietharink - WaarBenJij.nu zuid-thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van marietharink - WaarBenJij.nu

zuid-thailand

Door: marietharink

02 December 2010 | Thailand, Bangkok

We zijn nu in het zuiden van Thailand aan het eilandhoppen. We zijn al op Koh Tao en Koh Phangan geweest en zijn nu op Koh Samui. Vandaag is het voor het eerst echt bewolkt en regenachtig/onweer en er is hier weinig te doen wat overdekt is. Op de vorige eilandjes hebben we scooters gehuurd en een beetje rond gecrossed, dat is de snelste manier om het eiland te bekijken. Morgen gaan we weer door naar de andere kant van Thailand naar Kabri en daarna naar Phi Phi.

• 02 December 2010 - 09:45

Meindert Jan:

Tof man, vooral de scootertocht. Ik zie dat het daar 33 graden is... lekker hoor!

Hier is het wit van de sneeuw, -15 en een verschrikkelijk koude wind...
    Misschien mis je dit jaar de elfstedentocht wel... :O

Have fun!

• 03 December 2010 - 14:54

Juliette:

leuk die site hoor zo kan ik beetje zien waar je bent
    zo te zien zitten jullie daar beter dan ik hier....... ben best wel beetje jaloers......
    zie het volgende reisverslag wel weer