Bali, Gili Islands en Lombok - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van marietharink - WaarBenJij.nu Bali, Gili Islands en Lombok - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van marietharink - WaarBenJij.nu

Bali, Gili Islands en Lombok

Door: marietharink

14 Januari 2011 | Indonesië, Lombok

Ondertussen zijn we aangekomen op Lombok, na oud en nieuw hebben we het zuiden van Bali bekeken omdat we in de buurt van het vliegveld moesten blijven ivm ons visa. Daarna zijn we doorgegaan naar Gili Trawangan een eilandje bij Lombok. Het was daar erg relaxed, geen motorvoertuigen alleen paard en wagen en fietsen. Verder wel erg toeristisch. We hebben het eiland in een uurtje rond gefietst dus dat zegt wel hoe groot of eigenlijk hoe klein het is. We wilden daar na 2 dagen al weg naar Lombok, maar toen we de boot wilden regelen bleek dat deze alleen 's ochtends vroeg ging. 's avonds werd het nogal laat dus we besloten nog maar een dagje te blijven. De dag daarna wilden we echt gaan dus we stonden om half 9 bij het haventje om weg te gaan, toen werd er ons verteld dat de boot waarschijnlijk niet zou gaan ivm de hoge golven en harde wind. Maar we konden het 's middags nog een keer proberen, dus na 2 uur gewacht te hebben en nog maar een keer gevraagd bleek dat de boot toch zou gaan. Dat was een erg 'leuk' boottochtje, de golven waren ontzettend hoog en we zaten in een local houten, niet al te grote boot. Dus dat was best spannend, ik was in ieder geval erg blij toen we op Lombok aangekomen waren. Waar we nu dus nog steeds zijn. De natuur is hier heel erg mooi, vandaag hebben we weer scootertjes gehuurd en lekker in de omgeving rond gecrossed.

• 14 Januari 2011 - 13:36

Juliette:

he hoi
    wat leuk om weer eens iets te horen van
    zo te horen genieten jullie er wel van kan me er wel iets bij voorstellen
    hier gaat alles nog gewoon zijn gang dus niks bijzonders te melden behalve dan dat het hier weer eens lekker aan het regenen is maarja beter dan al die sneeuw
    ben toch wel jaloers hoor moet ik zeggen heerlijk lijkt me het gewoon doen waar je zin in hebt en niks echt moeten
    geniet nog lekker ervan
    liefs juliette

• 21 Januari 2011 - 08:27

MJ:

Nice! Tof dat je het zo leuk hebt!