Australië en Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van marietharink - WaarBenJij.nu Australië en Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van marietharink - WaarBenJij.nu

Australië en Nieuw Zeeland

Door: marietharink

12 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Greymouth

Het is een tijdje geleden maar hier dan toch nog een (waarschijnlijk laatste) reisverslag van mij.
Australië was verder erg mooi, we hebben ontzettend veel gezien van de oostkust. Ook Sydney was een erg leuke stad.
We zijn op 1 maart aangekomen in Auckland (nieuw zeeland) We hebben hier een auto gehuurd en naar het zuiden gereden. We zijn gestopt bij Waitomo waar we black water rafting hebben gedaan, klinkt erg heftig ;) maar we hebben gewoon op een autoband met wetsuit aan door grotten gedreven. Het bijzondere eraan was dat er boven aan het plafond allemaal gloeiwormen zaten. Het leek een beetje op allemaal kleine letlampjes.
Daarna zijn we doorgereden (met wat tussenstops) naar het zuiden en hebben we de ferry naar het zuidereiland genomen.
We zijn naar het Abel Tasman national park geweest, waar we een dag hebben gewandeld, uiteindelijk hebben we 18 km gelopen, iets verder dan gepland, maar wel de moeite waard en zelfs zeehonden daar gezien. Vandaag hebben we een stuk gereden langs de kust, in onze lonely planet stond dat dit 1 van de 10 mooiste wegen ter wereld is, en het was ook wel duidelijk waarom.. echt heel erg mooi. Maar natuurlijk lastig om uit te leggen dus jullie zullen moeten wachten op de foto's ;) Ik zal kijken of ik binnenkort nog wat foto's kan plaatsen.

• 13 Maart 2011 - 16:43

Juliette:

ja het scheelt nu niet veel of je rondreis is voorbij helaas
    maar als ik alles zo zie en gelezen heb hebben jullie het wel helemaal fantastisch gehad.
    geniet er nog van zolang het kan en mocht je niks meer schrijven dan alvast een goede terugreis en laat even wat van je horen als je weer in Nederland bent

liefs juliette

• 14 Maart 2011 - 08:48

MJ:

Als je terug bent verwacht ik wel een feestje! ;)

• 02 April 2011 - 09:03

Juliette:

goedemorgen

welkom thuis weer in het nederlandse.
    gelukkig hebben we dan vandaag mooi weer en valt het dan niet zo tegen als je thuiskomt.

ik hoor je nog wel
    liefs juliette