Java en Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van marietharink - WaarBenJij.nu Java en Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van marietharink - WaarBenJij.nu

Java en Bali

Door: marietharink

02 Januari 2011 | Indonesië, Bali

Allemaal nog bedankt voor de felicitaties!! En natuurlijk allemaal een gelukkig nieuwjaar!!
Na Pandangeran zijn we naar Yogjakarta gegaan (ook op Java) daar hebben we een oude tempel bezocht en naar de Merapi (een vulkaan die in oktober is uitgebarsten) geweest, dat was wel erg indrukwekkend om te zien allemaal dode palmbomen en kapotte huizen een heel dood landschap. Ook zag je nog overal de stenen dampen zo heet was het nog onder de aslaag. Verder hebben we Yogjakarta bekeken.
Daarna zijn we naar Bali gevlogen en hier hebben we oud en nieuw gevierd. Het is een keer wat anders ipv kou lekker warm weer, alleen wat regen maar we konden nog heerlijk buiten overdekt feesten.
Verder hebben we hier nog weinig gedaan, behalve een beetje aan het strand liggen, winkelen en onze visa regelen.

• 03 Januari 2011 - 09:45

Juliette:

he hoi

jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar
    zoals ik het lees hebben jullie het wel naar de zin ben jaloers hoor!!!!!!!
    maar wel leuk om zo te kunnen volgen hoe en wat jullie doen en waar jullie zijn .
    liefs juliette

• 05 Januari 2011 - 18:25

Greet:

Niet teveel met je gat op het strand liggen he:-P...hahaha...GENIETEN MEID!!!!!XXXX

• 14 Januari 2011 - 17:14

Juud:

Hey! Mozes wat een leven! Heerlijk! Ik ben helemaal niet jaloers ( wel, wel, wel, WEL) Wat enorm gaaf wat je allemaal doet en meemaakt! Mis je the Netherlands al een beetje?
    Heel veel plezier nog verder!

Heel veel liefs uit Gouda de Gekste:P

• 14 Januari 2011 - 17:16

Juud:

hahaha ik zie net dat ik bij het verkeerde verhaal mn krabbel heb gezet... Dit hoorde eigenlijk bij het verhaal van vandaag 14-01...ik snap er helemaal niks van.. ik had net al een heel verhaal geschreven en dat was ineens weg... nou.... ik weet het ook niet.
    daaaaaahaaag!