Bali, Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van marietharink - WaarBenJij.nu Bali, Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van marietharink - WaarBenJij.nu

Bali, Australië

Door: marietharink

04 Februari 2011 | Australië, Sydney

Na Lombok zijn we weer teruggegaan naar Bali en hebben we de rest van Bali op scooters bekeken, backpack op onze rug en kleine rugzak voor ons en scheuren maar ;) erg leuk om op die manier een plek te bekijken en we kunnen nu wel zeggen dat we heel Bali hebben gezien.
Ondertussen zijn we alweer ongeveer een week in Australië, we moesten wel even wennen toen we in de supermarkt hier stonden, alles is zo duur hier... vooral na Azië, waar alles goedkoop was en we elke avond lekker uit eten konden. Maar we zijn wel aan het genieten hier, we hebben een campervan gehuurd waarmee we overal heen kunnen rijden. Ook reist nu een vriend van Josja met ons mee dus zijn we met ons vieren. We zijn vanuit Cairns eerst verder naar het noorden gereden en daarna steeds verder naar beneden. We hebben door cycloon Yasi behoorlijk wat moeten overslaan en wat harder dan gepland naar het zuiden moeten reizen om uit de gevarenzone te komen, maar gelukkig hebben we wel een hoop kunnen zien voordat Yasi langs kwam. We zitten nu in een klein plaatsje lekker van het zonnetje te genieten.

• 07 Februari 2011 - 17:01

Juliette:

he hoi
    nou gelukkig maar dat je niet echt last hebt gehad van Yasi zat er wel aan te denken moet ik zeggen. dacht straks kan je niet eens naar Australie toe. maar gelukkig wel
    hier alles ok spannende tijden bij Essent moeten nl mensen uit dus tja afwachten maar wie wel en niet mag blijven.
    nou geniet nog lekker van je mooie reis en zie het volgende reisverslag wel weer
    liefs Juliette

• 08 Februari 2011 - 06:56

Dennis:

Hoi hoi,

Na nasi komt Yasi, jammer dat jullie niet alles hebben kunnen zien. Gelukkig is Australie groot.

De foto's zien er spannend uit met name die paarse opblaas krokodil.....

Nou de groeten maar weer.

Dennis

• 14 Februari 2011 - 16:35

MJ:

Leuke foto's! Ook mooi kleurtje camper trouwens!