Laos - Reisverslag uit Vientiane, Laos van marietharink - WaarBenJij.nu Laos - Reisverslag uit Vientiane, Laos van marietharink - WaarBenJij.nu

Laos

Door: marietharink

23 November 2010 | Laos, Vientiane

Ondertussen zijn we alweer een paar dagen in Laos. Vanaf de grens met Thailand zijn we met de slowboat (2 dagen varen) naar Luang Prabang gevaren. Daar hebben we hele mooie watervallen gezien en verder gezellig uitgeweest met de mensen die we hier ontmoet hebben. Daarna door gegaan naar Vangvieng. Daar kon je "tuben"... dat is op een vrachtwagenbinnenband op de rivier van bar naar bar varen. Van te voren dacht ik dat de barretjes ongeveer een km van elkaar zouden zitten maar de barretjes zaten allemaal vlak naast elkaar. Uiteindelijk meer in die barretjes gefeest dan op de rivier gevaren :) Was erg leuk!!
Nu zijn we in Vientiane, de hoofdstad van Laos, maar hier is weinig te zien/beleven dus vandaag lekker in/bij een zwembad gelegen.

• 23 November 2010 - 16:08

Meindert Jan:

Zo dan, en wij hier maar 'n beetje aan 't werk... Ruilen? :D

't Verschil moet er wezen...

Have Fun!

• 28 November 2010 - 10:58

Juud:

Luang Prabang Vangvieng! Die plaatsnamen klinken allemaal zo gezellig:P
    Leuk dat je zo enorm aan het genieten bent!
    Non-stop blijven doen he... Heb vooral geen heimwee naar hier want het is hier belachelijk koud...de eerste sneeuwvlokken zijn al gesignaleerd. :-(

Nou liefs uit Gouda!

• 09 December 2010 - 09:52

Dennis P:

Ik was even benieuwd hoe het met je ging, de foto's bekijkend, zie ik dat je Essent nog niet mist.....lol.

Zeer leuke foto's overigens.