Chiang Mai, jungle - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van marietharink - WaarBenJij.nu Chiang Mai, jungle - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van marietharink - WaarBenJij.nu

Chiang Mai, jungle

Door: marietharink

13 November 2010 | Thailand, Chiang Mai

Woensdagochtend werden we door onze gids bij het hotel opgehaald voor onze tocht door de jungle. We reden een stuk de bergen in en gingen eerst bamboe-raften. Het was een rustige rivier dus niet heel erg spannend. Daarna gingen we lopend verder de bergen in. Ik wist eerst niet zo goed wat ik kon verwachten, maar het is me allemaal erg meegevallen qua enge dieren, alleen wat spinnen gezien. Het lopen was wel afzien al dat lopen, vooral donderdagochtend begonnen we met een klim, stijl omhoog, dus ik was er toen eigenlijk al klaar mee, maar gelukkig werd het later beter. Donderdag hebben we op een paar stops na bij watervallen de hele dag gelopen. We sliepen in een soort van berghutten op erg dunne matrasjes. Douchen deden we in de watervallen dus lekker primitief. Vrijdag gingen we eerst nog een eindje lopen en daarna hebben we nog een stukje op olifanten gereden, erg leuk! 's avonds zijn we met een aantal mensen die we hebben ontmoet naar een thai-boxwedstrijd geweest en daarna wezen stappen. Vandaag hebben we daarom een relax-dagje gehouden, lekker uitgeslapen en daarna in en bij het zwembad gelegen.

• 13 November 2010 - 16:35

Greetje:

Hihi..leuk verhaal!Fijn dat je geen enge dieren bent tegekomen!En tja lopen is altijd ff afzien, vooral de stijle gedeeltes maar goed hoor erbij he;-)..Leuke foto's ook!!Ziet er erg mooi uit daar...Jullie genieten volop!
    Kijk weer uit naar je volgende verhaal:-D..

LIEFS

• 13 November 2010 - 18:22

Jannet:

Wat stoer! Die olifant! Leuk om alvast foto's te kunnen bekijken ook. 't ziet er in elk geval gezellig uit. Groetjes uit het winderige en natte Punthorst ;-)

• 14 November 2010 - 14:44

Wieger:

Staat je goed die olifant :-)

• 15 November 2010 - 11:30

Diana Glas:

Hi Mariet,

Leuk om je verhalen te lezen en foto's te zien. Het klinkt allemaal wel erg bijzonder, geniet ervan!

Liefs,
    Diana

• 15 November 2010 - 11:44

Ruth:

Heerlijk om je verhalen te lezen en vooral je foto's te zien. Echt prachtig.
    Lekker genieten!

liefs