Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van marietharink - WaarBenJij.nu Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van marietharink - WaarBenJij.nu

Maleisië

Door: marietharink

13 December 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ondertussen zijn we al weer een paar dagen in Maleisië, het is hier erg mooi en de mensen zijn hier heel erg aardig en behulpzaam. De eerste paar dagen zijn we op Penang en Langkawi geweest, dat zijn 2 eilanden aan de westkust. Daarna zijn we doorgegaan naar de Cameron Highlands. Dat is een gebied hoog in de bergen met veel theeplantages en nog meer landbouw. Het was daar alleen een stuk minder warm dus voor het eerst weer een echt koud gehad, is natuurlijk niet te vergelijken met het weer in Nederland ;) maar als je 30 graden gewend bent is onder de 20 natuurlijk al snel koud.
Gisteren hebben we daar dan ook een theeplantage en een butterflyfarm bezocht en een stukje door het mossy forest gelopen. Dat is een bos wat op mos is gegroeid, erg bijzonder. We zijn nu onderweg naar Taman Negara, het oudste regenwoud ter wereld. De aansluiting van de bus op de boot is weer erg goed geregeld, dus we hoeven nog maar een uurtje te wachten voor we verder kunnen ;)

• 13 December 2010 - 06:34

Juliette:

he hoi

jeetje joh wat ziet het er allemaal mooi uit
    helemaal fantastisch
    en die aapjes echt gaaf dat je dat zo gewoon ziet

geniet er lekker van
    liefs Juliette

• 13 December 2010 - 06:39

Dennis P:

Het is weer maandag, koud en aan het werk. Enige jaloezie heb ik wel na het zien van de foto's..............was ik die aap maar.

Gr,
    Dennis P

• 13 December 2010 - 13:44

Paul, Greta En Tim:

Heey meiss,

Leuk om de foto's te zien.. genieten we hier een beetje mee..
    Kalm aan en we blijven je wel volgen (nou ja, achter de comp dan he...:)

Liefs ons

• 13 December 2010 - 20:39

Karolien:

Ik wil ook weer!!!! supersupergaaf! Geniet ervan meissies!