bangkok, Ayutthaya, Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van marietharink - WaarBenJij.nu bangkok, Ayutthaya, Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van marietharink - WaarBenJij.nu

bangkok, Ayutthaya, Chiang Mai

Door: marietharink

09 November 2010 | Thailand, Chiang Mai

Hierbij mijn eerste reisverslag. Vorige week donderdag rond 16.00 uur aangekomen in bangkok. Daar hebben we de bus gepakt naar Khao San Road (is een bepaald gebied waar veel backpakker zitten) en een hostel gevonden. Vrijdag en zaterdag hebben we bangkok bekeken, het is een erg drukke stad met een hoop tempels en bhoedda's, maar wel een erg leuke sfeer en behulpzame mensen. Zaterdagochend hebben we door Bangkok gefietst daardoor kwamen we op plaatsen waar we anders niet waren geweest dus erg de moeite waard. Zondagmiddag tot maandagavond in Ayutthaya oid geweest, dat was de eerste hoofdstad van Thailand. Daar ook een beetje rondgefietst. Hier waren wat oudere tempels en ruines te vinden. Gisteravond zijn we met de nachttrein naar het zuiden gegaan, vanmiddag kwamen we in chiang mai aan. Eerst maar ff lekker gedouched en daarna de stad ingegaan.
Nou dat was het tot nu toe, morgen gaan we de jungle in voor een trektocht van 3 dagen... beetje spannend maar ik heb er vooral erg erg veel zin in!!!
Daarna gaan we door naar Laos.

• 09 November 2010 - 14:04

Carlo:

mooi hoor! veel plezier in de bush.

• 09 November 2010 - 14:07

Meindert Jan:

Tof!
    Maak maar veel foto's, ben erg benieuwd!

• 09 November 2010 - 15:04

Renate:

leuk om je eerste reisverslag te lezen!
    succes in de jungle!

• 09 November 2010 - 15:08

Anne:

Harry! Goed bezig! En zoals Mini al zegt: maak maar foto´s!

En daarnaast: spaar geen geld, maar momenten!

Veel plezier en we blijven je volgen!

• 09 November 2010 - 15:22

Greetje:

Heee Wijfie,
    SUper goed om te horen dat jullie volop genieten van alles wat jullie daar zien en vooral meemaken!Maak maar mooie foto's!Veel plezier in de jungle!Blijf je volgen!
    Liefs

• 09 November 2010 - 15:45

Emmelien:

Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt, ga zo door!

Liefs

• 09 November 2010 - 17:40

Esther:

Wauw! Klinkt allemaal erg indrukwekkend!

Heel veel plezier en geniet ervan!!

Liefs,
    Esther

• 09 November 2010 - 18:08

Karolien:

he leuk om te lezen zeg! Zak niet door het bamboo-vlot heen bij de jungle tocht ;-)

• 10 November 2010 - 07:29

Mark:

Hey Marietje. Klinkt goed!! Geniet ervan en hou ons op de hoogte. Ciao ciao

• 10 November 2010 - 11:36

Coenraad:

Hey Harry, world explorer! Ik heb gehoord dat er in de jungle weleens goa feestjes worden gehouden door backpackers!

Veel plezier en wacht op het volgende reisverslag.

• 10 November 2010 - 12:36

Greta, Paul En Tim:

Super hoor!! Geniet ervan en deze ervaringen pakken ze je niet meer af...
    We blijven je volgen..

• 11 November 2010 - 09:26

Marlies:

Leuk!!! Gaaf dat jullie toch zijn wezen fietsen! En durf je daar het vlees eten aan? :p Veel plezier in de jungle!