04-11-2014 - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marietharink - WaarBenJij.nu 04-11-2014 - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marietharink - WaarBenJij.nu

04-11-2014

Blijf op de hoogte en volg

04 November 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Alweer 2 maanden geleden sinds mijn vorige reisverslag, dus hoog tijd voor een nieuwe. Na Lima ben ik verder gereisd naar Huacachina, een klein dorpje/oase in de woestijn. Daar ben ik wezen sandboarden, kwam voor mij neer op mijn buik op het board de duinen af, en buggyrijden door de duinen, dat was een beetje alsof je in een achtbaan zit. Daarna doorgegaan naar Nazca en met een vliegtuigje boven de Nazcalijnen gevlogen, erg bijzonder om te zien. ´s Avonds heb ik gelijk de nachtbus verder genomen naar Arequipa, een erg leuke stad iets meer in het zuiden van Peru. Vanaf daar heb ik een tour gedaan naar de Colcacanyon om de Condors te zien, het was even wachten maar erg gaaf om ze te zien. Daarna doorgereisd naar Cusco en Machu Picchu. Helaas was ik niet helemaal lekker dus geen actieve tour naar Machu Picchu kunnen doen, in plaats daarvan met de trein en de bus naar Macchu Picchu gegaan. Erg mooi om te zien.
Daarna verder gegaan via het Titicacameer (het hoogste bevaarbare meer ter wereld) naar La Paz in Bolivia. De stad zelf vond ik niet heel bijzonder. Wel heb ik op een mountainbike de Death Road gedaan. Heel gaaf om door de bergen te fietsen, met mooie uitzichten en het was niet zo gevaarlijk als de naam. Vanuit La Paz naar Rurrenabaque gevlogen en een tour door de pampa's/jungle gedaan. Wel even lekker om uit de stad en in de natuur te zijn en vooral was het lekker warm. Veel Kaaimannen, vogels, aapjes en zelfs de roze dolfijnen en een Anaconda gezien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Actief sinds 02 Nov. 2010
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 11013

Voorgaande reizen:

24 April 2014 - 26 November 2014

Zuid-Amerika

03 November 2010 - 02 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: