24-5-2014 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van marietharink - WaarBenJij.nu 24-5-2014 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van marietharink - WaarBenJij.nu

24-5-2014

Door: Mariët

Blijf op de hoogte en volg

25 Mei 2014 | Ecuador, Quito

Ondertussen ben ik alweer en maand hier in Quito en alweer 2 weken vrijwilligerswerk aan het doen. De planning was dat ik zou gaan helpen in de kinderopvang, maar ik ben nu aan het helpen met de Engelse lessen. Erg leuk om te doen en iets meer uitdaging dan de kinderopvang, dus ik ben er wel blij mee. De kinderen beginnen hier met Engelse les vanaf groep 3. Met de jongste groepen is het vooral knutselen en ondertussen woordjes leren, we zijn nu bezig met het leren van de kleding. Met de oudere kinderen is het wat serieuzer Engels leren. 's Middags heb ik zelf Spaanse les, dus de afgelopen 2 weken waren wel druk en daardoor had ik niet zoveel tijd om andere dingen te doen. 's Avonds moest er ook nog een beetje huiswerk gemaakt worden.
Vandaag een dagje uit geweest, via een reisbureau geregeld. Met een minivan gingen we eerst naar een markt met dieren, hier konden we natuurlijk niks kopen, maar wel leuk om te zien. Daarna naar Otavalo, daar was een erg leuke, grote markt, met veel leuke dingen. Tot slot gingen we nog naar een meer in een krater, erg mooi daar. Hoewel Quito erg leuk is, was het toch wel lekker om even weer uit de stad te zijn.

  • 25 Mei 2014 - 07:19

    Juud:

    Ja! Je eerste verslag! Leuk! Wat leuk dat je les geeft! Juf Mariët in da house

  • 25 Mei 2014 - 08:17

    Amy:

    Lekker druk dus. Dit is volgens mij het onderste uit de kan halen :-D geniet er van!

  • 27 Mei 2014 - 14:18

    Joyce :

    Hey Mariet,

    Wat tof dat je in Otavalo bent geweest!! Tof hè die markt. Mooi om te lezen dat je zo aan het genieten bent. En leuk dat je zo druk met de kindjes aan de slag bent.

    Disfrutalo alla!!!

    Saludos, Joyce

  • 27 Mei 2014 - 14:54

    Hanneke:

    Gaaf allemaal Mariet:-) Geniet ervan!!!

    Liefs en Dikke kusss

  • 27 Mei 2014 - 14:58

    Femke:

    Mariet Mariet!

    Wat leuk om wat van je te lezen. Tuurlijk volg ik je ook via de app wel, maar dit is nog leuker ;).
    Mooi om te lezen dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt. Ik kijk uit naar de volgende blog!

    Liefs, Femmes

  • 27 Mei 2014 - 16:52

    Shweta:

    Wauw Mariet je bent gewoon daar!!! wat stoer dat je dit allemaal al aan het doen bent. Dus ik lees dat je het Achmea werk gewoon voortzet en mensen aan het inwerken bent (zij het dan op ned. les:). carrièremove als je terug bent? maar denk daar nu maar niet aan geniet er maar goed van en dat doe je als ik dat zo lees. hasta la vista.. baby. gr. mw bos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Actief sinds 02 Nov. 2010
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 11010

Voorgaande reizen:

24 April 2014 - 26 November 2014

Zuid-Amerika

03 November 2010 - 02 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: